SÚKROMNÉ OSOBY FIRMY

5 DÔVODOV
PREČO SI VYBRAŤ 107

Atraktívny a šarmantný, ale aj sebavedomý a robustný automobil, ktorý sa vie presadiť. Model 107 je kompaktný a pripravený zvládnuť každú situáciu v meste.
1

ŠTÝL

ŠTÝL Media 1
ŠTÝL Media 2

Štýlový a navrhnutý pre mesto, Peugeot 107 vytvára celkovú harmóniu dizajnu prenášaním farby karosérie na vrchné panely dverí v interiéri. Štíhle sedadlá so zabudovanými opierkami hlavy, technický dizajn palubnej dosky a rádio* podtrhujú jeho atraktívny vzhľad.

* V sérii alebo vo voliteľnej výbave v závislosti od verzie.

VIAC O DIZAJNE INTERIÉRU 107
2

KOMFORT

Ergonomické vozidlo Peugeot 107 spájajúce praktickosť a dizajn nezabúda ani na komfort. Vďaka optimálnemu usporiadaniu priestoru a šikovnej výbave vozidlo poskytuje vodičovi a cestujúcim maximum priestoru. Príjemné sa spája s užitočným, nakoľko sú vo vozidle zaujímavé odkladacie priestory, optimalizovaný priestor a bohatá výbava.

VIAC O DIZAJNE INTERIÉRU 107
KOMFORT
3

OBRATNOSŤ

OBRATNOSŤ Media 1
OBRATNOSŤ Media 2

Obratný a prirodzene kompaktný Peugeot 107 sľubuje väčšiu ľahkosť v meste. Vďaka pružnému zrýchleniu (v závislosti od prevodovky) a malému polomeru otáčania sa prispôsobuje prevádzke v meste plynulo a jednoducho a zjednodušuje aj tie najzložitejšie manévre. Peugeot 107 vám pomôže prešmyknúť sa všade.

VIAC O BEZPEČNOSTI 107
4

PREVODOVKY

Na výber je manuálna päťstupňová prevodovka alebo robotizovaná prevodovka 2-Tronic (pre verzie vybavené novými páčkami na volante). V tomto plne automatizovanom režime sa rýchlosti radia bez zásahu vodiča, čo poskytuje komfort automatického riadenia. Jednoduchý pohyb páky umožňuje kedykoľvek prevziať kontrolu nad radením rýchlostí prechodom na sekvenčný režim.

VIAC O TECHNICKÝCH PARAMETROCH 107
PREVODOVKY
5

EMISIE CO2

V záujme dokonalého súladu s mestským prostredím boli emisie CO2 nového 107 znížené na 99 g CO2/km namiesto 103 g u benzínových verzií 1,0i BVM* a na 104 g CO2/km namiesto 106 g u benzínových verzií 1,0i BVMP*.

* Podľa smerníc 99/100/CE

VIAC O TECHNICKÝCH PARAMETROCH 107