/image/24/6/1920x10801.69246.jpg

TECHNICKÉ PARAMETRE

Peugeot 108 môže byť poháňaný celkom 4 účinnými trojvalcovými motormi. Zistite viac o motoroch 1.0 Vti 68k s manuálnou alebo robotizovanou prevodovkou alebo o motore 1.2 PureTech 82k.

PREVODOVKA 2-TRONIC

/image/26/7/article1_1920x1080.69267.jpg

Peugeot 108 je vybavený manuálnou alebo robotizovanou päťstupňovou prevodovkou ETG5 a môže vám tak pri riadení poskytnúť maximálne potešenie a komfort. Robotizovaná prevodovka spája komfort automatického ovládania s potešením pri manuálnom spôsobe riadenia prevodových stupňov.
Robotizovaná prevodovka radí rýchlosti bez zásahu vodiča. Ten samozrejme môže kedykoľvek do radenia aktívne zasiahnuť ‑ stačí jediný pohyb riadiacej páky alebo páčkami na volante a systém prejde do manuálneho režimu.

STOP & START

/image/26/9/1920x1080-peugeot_108_2014_269_fr.69269.jpg

Technológia Stop & Start v motori 1.0l VTi 68hp pomáha znížiť spotrebu a emisie a tiež aj obmedzí hluk počas toho, ako vozidlo stojí- vyborné pre jadzu v meste.

MOTOR PURETECH

/image/26/8/article2_1920x1080.69268.jpg

Pod kapotou Peugeot 108 nájdete nové 3valcové motory, ktoré sú vďaka zníženému zdvihovému objemu valcov úspornejšie a súčasne príjemne výkonné.
Tieto benzínové motory sú kompaktnejšie, ľahšie a svoju účinnosť dosahujú vďaka optimalizovanému spaľovaniu a nižším stratám, ktoré vznikajú pri trení.
Nový motor 1.2 PureTech 82 k MAN5, ktorý poháňa Peugeot 108, dosahuje vynikajúce výsledky a produkuje iba 99g CO2/km.