2008 mobil

PEUGEOT 2008 CROSSOVER

Od 11 990

TECHNOLÓGIA

GRIP CONTROL®

techno sk

GRIP CONTROL® otvára nové možnosti využitia jednej poháňanej nápravy na šmykľavom povrchu a mimo spevnených ciest. Systém GRIP CONTROL® dokáže zmenou programu riadiacej elektroniky ESP zlepšiť trakciu predných kolies na najvyššiu možnú úroveň. Vodič nemusí meniť štýl jazdy na danom povrchu, ale zmení program na ovládači GRIP CONTROL®. Okrem štandardného programu je k dispozícii režim Blato a Sneh, Terén, Piesok a vypnutie ESP. V praxi stačí šoférovať zaužívanýmn spôsobom a GRIP CONTROL® zvolí postupy naprogramované expertmi pre daný povrch. Napríklad v piesku dovolí pri rozbehu len jemný preklz kolies, aký by vodič len ťažko sám kontroloval. Následne ak sa auto rozbehne, kontrola trakcie umožní veľký preklz kolies pod plným výkonom motora, aby auto nestratilo rýchlosť. GRIP CONTROL® je v ponuke s celoročnými 16 a 17 palcovými pneumatikami (M+S), s výkonmi motorov nad 100 konských síl a s obomi typmi prevodoviek, manuálnou aj automatickou.

 

techno sk

GRIP CONTROL® ponúka päť režimov jazdy na centrálnom ovládači:

Štandard, Blato a Sneh, Terén, Piesok, vypnuté ESP.

MOTORY A EAT6 PREVODOVKA

/image/38/5/peugeot_suv2008_layout15-1-1.83385.jpg

Nové SUV Peugeot 2008 ponúka celú paletu nových motorov spĺňajúcich emisnú normu Euro6. 

Benzínová ponuka zahŕňa trojvalcové motory PureTech s robustnou konštrukciou, nízkou spotrebou a nízkymi prevádzkovými nákladmi. Ľahký motor 1,2 PureTech 110k S&S prichádza tiež v kombinácii s automatickou prevodovkou EAT6.

Naftový motor BlueHDi má nižšiu spotrebu a hlavne výrazne zredukované emisie CO2. Nové technológie však znížili produkciu nebezpečných NOx až do 90%.

PODVOZOK

/image/38/6/peugeot_suv2008_layout4-1.83386.jpg

Kompaktné SUV Peugeot 2008 kombinuje výhody vyššieho podvozku s ovládateľnosťou osobného auta. Základom je nízka hmotnosť auta a vzájomné zladenie štyroch základných komponentov podvozku, ktoré spájajú auto s cestou. Pružiny, tlmiče, priečny stabilizátor, predná náprava boli navrhnuté tak, aby celá pohonná sústava preniesla na cestu bezpečný výkon ale zároveň poskytla odozvu na riadenie. 

Práve pri vozidle tohto typu je dôležité, aby mal vodič čo najlepší obraz o povrchu a priľnavosti k ceste. Preto je predná náprava špeciálne vyladená pre čo najvernejší prenos informácií z cesty k vodičovi. Konštruktéri kládli tiež veľký dôraz na odozvu auta pri zatočení do zákruty.

PARKOVACÍ ASISTENT A CÚVACIA KAMERA

techno sk

Pakovací asistent vyhľadá voľné parkovacie miesto a následne vodičovi pomôže s pozdĺžnym parkovaním. Pri rýchlosti nižšej ako 8 km/h Peugeot 2008 sám točí volantom a zaparkuje. 

techno sk

Šoférovi zostáva kontrola riadenia, brzdenie, radenie a v prípade manuálnej prevodovky aj spojka. Na základe zvukovej a vizuálnej kontroly však vie, aký priestor okolo auta mu ostáva.

SVIETENIE

/image/38/9/peugeot_suv2008_layout6-5.83389.jpg
/image/39/0/peugeot_suv2008_layout6-6.83390.jpg

Peugeot 2008 spoznáte aj vďaka novému svetelnému podpisu. Predné svetlomety orámované kombinovanou čierno chrómovanou maskou a LED svetlami dodávajú autu mačací vzhľad. Systém osvetlenia ponúka okrem štandardných funkcií aj svietenie do zákrut a za roh. 

Nové zadné svetlá nesú odkaz troch 3D pazúrov, ktoré preslávil aj Dakarský špeciál 2008 DKR.

MIRROR SCREEN

/image/39/1/peugeot_suv2008_layout4-2.83391.jpg

Funkcia Mirror Screen umožní používať aplikácie na vašom smartfóne kompatibilnom s MirrorrLink alebo Apple Carplay. Všetko ovládate cez 7 palcovú dotykovú obrazovku na stredovej konzole tak, aby bola zachovaná zrozumiteľnosť a bezpečnosť počas jazdy.