3008 nova

PEUGEOT Nový 3008 SUV

Od 19 990

TECHNICKÉ INFORMÁCIE

ROZMERY

  • /image/36/2/peugeot_3008_layout14-3.87362.jpg

    DĹŽKA

  • /image/36/4/peugeot_3008_layout14-2.87364.jpg

    INTERIÉR

  • /image/36/6/peugeot_3008_layout14-1-4.87366.jpg

    ÚLOŽNÝ PRIESTOR

/image/36/7/peugeot_3008_layout10-3.87367.jpg

PureTech TECHNOLÓGIA

Trojvalcový benzínový motor PureTech Euro 6 i dosahuje v Peugeot 3008 nízku spotrebu vďaka výrazne zredukovanej hmotnosti, zníženému treniu a kompaktným rozmerom. Držiteľ titulu Motor roka vo svojej kategórii vyniká robustnou konštrukciou a vysokým výkonom bez kompromisov v oblasti spoľahlivosti. Motor PureTech 130hp S&S môže byť kombinovaný s novou automatickou prevodovkou EAT6. V rámci kategórie vyniká nízkou úrovňou emisií CO2 iba 115 g/km.

/image/36/8/peugeot_3008_layout10-5.87368.jpg

BlueHDi TECHNOLÓGIA

Naftové motory BlueHDi Euro 6 i prinášajú novému SUV Peugeot 3008 až osem rôznych kombinácií vysokého výkonu a nízkej spotreby. Vďaka BlueHDi technológii klesla nielen spotreba paliva a emisie CO2 na 100 - 121 g/ km ale došlo aj k výraznej redukcii NOx (oxidov dusíka) a to až o 90%. Kombinácia technológie SCR (selektívna katalytická redukcia) a DPF ( filter pevných častíc) pomohla odstrániť až 99,9% pevných častíc vo výfukových plynoch.

NOVÁ EAT6 AUTOMATICKÁ PREVODOVKA

/image/36/9/peugeot_3008_layout6-12.87369.jpg
/image/37/0/peugeot_3008_layout6-18.87370.jpg

Nové SUV Peugeot 3008 má v ponuke okrem moderných motorov aj novú a vysoko efektívnu automatickú prevodovku EAT6. Môžete ju kombinovať s motormi 1,2 l PureTech 130 k, 1,6 l THP 165 k, a rovnako s naftovými motormi 1,6 l BlueHDi 120 k a 2,0 l BlueHDi 180 k. O nerušený zážitok z jazdy sa starajú tri technológie

  • “Quick shift” technológia pre rýchlejšie a hladšie zmeny prevodových stupňov
  • športový režim pre rýchlejšiu odozvu a vyšší výkon
  • nový elektrický ovládač prevodovky

EMP2 PLATFORMA

/image/37/1/peugeot_3008_layout5-6.87371.jpg

Nová EMP2 platforma je natoľko flexibilná, že mohla byť použitá aj na stavbu kompaktného SUV  - C segmentu.  Okrem zvýšenia efektivity vo vývoji a výrobe nových modelov znamená platforma EMP2 vyššiu úroveň kombinácie komfortu a ovládateľnosti auta.