TECHNICKÉ INFORMÁCIE

Kombinácia troch rázvorov (3m, 3.45m and 4.04m), štyroch dĺžok(L1, L2, L3 a L4) a troch výšok(H1, H2 a H3) dáva dovedna celkovo 8 typov plechový a presklenných karosérií s objemom od 8 do 17 m3.

ROZMERY

  • /image/93/4/peugeot-box-2014-222-fr-v2.261934.jpg

  • /image/93/6/peugeot-box-2014-224-fr-v2.261936.jpg

  • /image/93/5/peugeot-box-2014-223-fr-v2.261935.jpg

/image/93/7/peugeot-box-2014-225-fr.261937.jpg
/image/93/8/peugeot-box-2014-226-fr.261938.jpg

UŽITOČNÝ OBJEM

UŽITOČNÁ HMOTNOSŤ

MOTORY

/image/93/9/peugeot-diesel-2015-107-fr.261939.jpg

2.0l BlueHDi

Nový motor 2,0 BlueHDi absolvoval počas testov pred spustením výroby až 10 tisíc hodín na motorovej brzde a 1,3 milióna kilometrov v skutočnej premávke. Silný naftový štvorvalec využíva vysokotlakové vstrekovanie paliva a spoľahlivý systém časticového filtra. peugeot začal ako prvý s montážou časticového filtra už v roku 2001 a doteraz ich vyrobil viac než 10 miliónov kusov.

/image/94/0/peugeot-308-2015-012-fr.261940.jpg

BlueHDi TECHNOLÓGIA

BlueHDi je názov pre motory EURO6, ktoré spájajú výkon snízkou spotrebou. Táto technológia znižuje emisie Nox o viac ako 90%, CO2 emisie aj spotrebu. Spolu s vypínaním motora Stop & Start majú tieto motory jednu z najnižších spotrieb na trhu. V meste ušetria ešte 0,5 l/100 km a znižujú emisie CO2 o 5g/km v kombinovanom cykle.

Časicový filter

Technológia časticového filtra vo všetkých motoroch Peugeot Boxer odstraňuje pevné častice na ťažko merateľnú úroveň.