SITUÁCIA (COVID-19) ROBÍME VŠETKO, ČO JE V NAŠICH SILÁCH, ABY SME CHRÁNILI VAŠE ZDRAVIE, VAŠU BEZPEČNOSŤ A VAŠU MOBILITU. PREČÍTAJTE SI VIAC

RAD PEUGEOT PLUG-IN HYBRID

/image/06/2/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.479062.jpg
/image/06/2/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.479062.jpg

Nový benzínový rad PLUG-IN HYBRID dopĺňa existujúce motory PEUGEOT 3008 a nových PEUGEOT 508 a 508 SW. Motory HYBRID a HYBRID4 (pohon všetkých kolies) budú k dispozícii na konci roka 2019.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Vždy a všade

/image/06/5/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.479065.jpg

Peugeot 3008 ponúkne s výkonnou hybridnou verziou nový rozmer: výkon, ktorý žiadny sériový Peugeot doteraz nedosiahol. Táto prémiová verzia poskytne pohon všetkých 4 kolies a celkový výkon až 220 kW (300 koní).

 

/image/06/4/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.479064.jpg

Ide o výsledok kombinácie motora PureTech s výkonom 147 kW (200 koní) a dvoch elektromotorov (jeden vpredu a druhý vzadu), z ktorých každý dosahuje výkon 80 kW (110 koní).

Zrýchlenie z 0 na 100 km/hod trvá iba 6,5 ​​s. Kapacita batérie je 13,2 kWh a v plne elektrickom režime stačí na dojazd do vzdialenosti 50 km WLTP3 (60 km NEDC4).

/image/06/3/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.479063.jpg

Režim 4WD umožní dosiahnutie lepšej pohyblivosti na ceste alebo v ťažkom teréne. Výsledkom bude perfektná priľnavosť: či už na mokrých, bahnitých, zasnežených či kľukatých cestách. Výkon bude rovnomerne rozložený na všetky štyri kolesá.

Peugeot 3008 Hybrid4 tak ponúkne výkon a pohon všetkých štyroch kolies a súčasne emisie na najlepšej úrovni na trhu: menej ako 49 g CO2 na km WLTP3.

Nová zadná viacprvková náprava prinesie vysoký komfort cestujúcim v druhom rade. Jej použitie nemá vplyv na vnútorný priestor v kabíne ani na objem batožinového priestoru.

Motorizácia Hybrid4 bude k dispozícii len vo verzii GT s exkluzívnym čalúnením Alcantara® v sivom odtieni Gris Gréval doplnenom o okrasné prvky z dubového dreva Grey Oak. Objavia sa aj nové asistenčné systémy riadenia prevzaté z nového Peugeotu 508: adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go a systém udržiavania vozidla v jazdnom pruhu.

Niekoľko mesiacov po uvedení verzie Hybrid4 na trh bude táto verzia doplnená verziu s pohonom dvoch kolies Hybrid s výkonom 165 kW (225 k), ktorá kombinuje motor PureTech s výkonom 132 kW (180 k) s elektrickým motorom s výkonom 80 kW (110 k).

PEUGEOT 508 a 508 SW HYBRID

Mimoriadne účinné

Nové modely PEUGEOT 508 HYBRID a 508 SW HYBRID budú spájať motor PureTech s výkonom 132 kW (180 koní) s elektromotorom s výkonom 80 kW (110 koní) pre celkový výkon 165 kW (225 koní).

/image/06/9/peugeot-508phev-1809tech-316.479069.jpg

Motorizácia Hybrid v nových modeloch Peugeot 508 a 508 SW bola vylepšená, aby ponúkala ešte viac zážitkov. Vďaka lepšej efektívnosti s emisiami CO2 do 49 g/km WLTP3 sa podarilo znížiť náklady na používanie vozidla.

Batéria s kapacitou 11,8 kWh zaisťuje plne elektrický dojazd do vzdialenosti 40 km WLTP3 (50 km NEDC4).

Pohonné ústrojenstvo bolo do vozidla zabudované tak, aby sa nijako nezmenšil vnútorný ani batožinový priestor. Ich objem je rovnaký ako pri verziách so spaľovacím motorom (487 dm3 v prípade vozidla Peugeot 508 a 530 dm3 vo vozidle Peugeot 508 SW).

Vozidlá budú dostupné v troch úrovniach výbavy:

  • Allure: štandardná úroveň s mimoriadne bohatou výbavou,
  • GT Line: dynamická športová verzia,
  • GT: najvyššia výbava v exkluzívnom vyhotovení vrátane úplne nového čalúnenia Alcantara® Gris Gréval.

PEUGEOT 3008  HYBRID4 :

  • Elektrický režim (1): 50 km WLTP / 60 km NEDC (1)
  • Kombinované emisie CO2 (1) : 49g/km WLTP /  49g/km NEDC (1)
  • Kombinovaná spotreba (1):    2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (1)

PEUGEOT 508 et 508 SW HYBRID :

  • Elektrický režim (1): 40 km WLTP / 50 km NEDC (1)
  • Kombinované emisie CO2 (1) : 49g/km WLTP  /  49g/km NEDC (1)
  • Kombinovaná spotreba (1):      2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (1)

(1) Uvedené hodnoty sú v súlade s postupom WLTP. Od 1. septembra 2018 musí nové vozidlá prejsť celosvetovo harmonizovaným postupom skúšania pre ľahké vozidlá (WLTP), čo je nový, realistickejší skúšobný postup na meranie spotreby paliva, emisií CO2 a dojazdu plug-in hybridov. Tento postup WLTP sa vykonáva v realistickejších testovacích podmienkach a úplne nahrádza nový európsky jazdný cyklus (NEDC), čo bol predtým používaný skúšobný postup. Nameraný dojazd plug-in hybridov podľa postupu WLTP je v mnohých prípadoch nižší ako podľa postupu NEDC. Uvedené hodnoty dojazdu sú priemerné hodnoty vozidiel modelového radu. Všetky uvedené hodnoty sa môžu líšiť v závislosti od konkrétneho vybavenia, príplatkových prvkov výbavy a od typu pneumatík.