2008 SUV

2008 showroom
2008 showroom

PEUGEOT 2008 SUV

Od 15 490

Automatická prevodovka EAT6

/image/00/7/peugeot_208_2015_159_fr.77007.jpg

Peugeot 2008 je možné kombinovať s motorom 1.2 l PureTech 110k v spojení so šesťstupňovou automatickou prevodovku EAT6. Vďaka funkcii Quickshift vyniká rýchlym radením prevodových stupňov. 

Menič sa po preradení zamkne a tým pádom prestane dochádzať k preklzom a stratám v prevodovke. Jednak to prispieva k lepšej spotrebe a hlavne vodič má dobrý pocit z jazdy, pretože vozidlo má na pohyb plynového pedála odozvu ako pri manuálnej prevodovke.

Napokon elektronika využíva krútiaci moment preplňovaného motora a jeho prakticky najefektívnejšie spektrum otáčok. Preto sa podarilo znížiť spotrebu verzie s automatickou prevodovkou na úroveň, ktorá je porovnateľná s manuálnou.

Benzínové PureTech motory

2019-01-29 12_35_22-Zošit1 - Excel

Tento trojvalec predstavuje súčasný vrchol medzi maloobjemovými motormi tejto kategórie. Potvrdzuje to aj titul "International Engine of the Year", ktorý tento motor získal už štyri roky po sebe. Vďaka použitým technológiám na zníženie trenia má nízke straty a oproti motorom s rovnakým výkonom v minulosti spotrebuje v reálnej premávke o štvrtinu menej paliva. Jeho trojvalcová konštrukcia vyniká robustnosťou a jednoduchosťou, ktorá prináša spoľahlivosť. Trojvalcový motor PureTech je tiež jednoduchý na servisné úkony a medzi trojvalcovými motormi najtichší. Pri jazde sa možno oprieť o vysoký krútiaci moment, ktorý je dostupný už od najnižších otáčok.

Naftové BlueHDi motory

/image/39/9/peugeot_suv2008_layout4-6.83399.jpg

BlueHDi motory v Peugeot 2008 prinášajú solídny výkon, nízku spotrebu, ktorá bola typická už aj pre staršie HDi motory, a hravo spĺňa limity pre požadovanú úroveň emisií. Motory 1.5 BlueHDi spĺňajú emisnú normu EURO 6.2 aj vďaka kombinácii systémov SCR (Selective Catalytic Reduction technology) a FAP (časticový filter).

Časticový filter FAP a SCR

/image/40/0/peugeot_suv2008_layout1-7.83400.jpg

BlueHDi technológia prináša optimalizovanú spotrebu paliva a vďaka SCR a FAP technológiám aj nízku úroveň emisií. Inštalovaním systému selektívnej katalytickej redukcie SCR k časticovému filtru FAP dokázal Peugeot: 

  • redukovať Nox až na 90%
  • znížiť CO2 emisie a spotrebu paliva o 4%
  • dosiahnuť rýchlejšie štartovanie po zapaľovaní vďaka schopnosti fungovať pri nízkych teplotách

 

STOP & START

/image/40/1/peugeot_suv2008_layout4-5.83401.jpg

Peugeot 2008 využíva veľmi efektívny a rýchly systém štart-stop, ktorý vypína motor počas státia. Jednak znižuje spotrebu paliva a produkciu emisií, keď nie je auto v pohybe, a prispieva k zníženiu hlučnosti v mestách. Tento systém patrí medzi najrýchlejšie a najefektívnejšie vôbec, pokiaľ ide o logiku vypínania a rýchlosť štartovania. 

Uvoľnením brzdového pedála sa motor znovu naštartuje nepozorovane a rýchlo.

Rozmery

  • /image/40/2/peugeot_suv2008_layout-14_1-2.83402.jpg

    DLŽKA

  • /image/40/4/peugeot_suv2008_layout-14_2-2.83404.jpg

    INTERIĚR

  • /image/40/6/peugeot_suv2008_layout-14_3-2.83406.jpg

    BATOŽINOVÝ PRIESTOR