KOMPAKTNÝ MOTOR PureTech S LEPŠOU ÚČINNOSŤOU

/image/09/1/peugeot-308sw-2014-030-fr.180864.479091.jpg

VYLEPŠENÉ MOTORY

Aby splnil stále prísnejšie normy na zníženie emisií škodlivín, vyvinul PEUGEOT na základe stratégie down-sizing novú radu benzínových trojvalcových motorov PureTech.

Trojvalcové motory PureTech majú vďaka tomuto riešeniu nižšiu hmotnosť a sú kompaktnejšie než výkonovo porovnateľné štvorvalcové motory. Chod motora i jeho prevádzkové parametre sa zlepšili, výkon je konštantný a dostupný v širokom rozpätí otáčok. Motor má navyše oveľa priaznivejšie akustické parametre.

Spotreba motora a emisie CO2 sú až o 25% nižšie, pričom komfort riadenia zostáva zachovaný.

Vďaka optimálnej koncepcii je možné ponúknuť dva varianty tohto motora - atmosférický a preplňovaný, ktoré majú 40% spoločných súčiastok. Preplňovaná verzia, ktorá je v ponuke v dvoch výkonových úrovniach 1.2 PureTech 110 S&S a 130 S&S, získala v rokoch 2015, 2016, 2017 a 2018 v rámci svojej výkonostnej kategórie ocenenie Motor roka.

Výkonný motor PureTech je dokonalou ukážkou prepojenia efektivity s komfortom riadenia a ukážkovým príkladom toho, ako značka PEUGEOT napĺňa svoj zámer sprostredkovať vodičom pri riadení vozidla kvalitné a inšpiratívne zážitky.

/image/08/9/peugeot-2008-1802styp001.180860.479089.jpg

ATMOSFÉRICKÝ MOTOR

Motor, ktorý modelom PEUGEOT 208, 2008 a 301 prepožičiava závideniahodnú dynamiku a úspornú prevádzku.

Uvedené vozidlá sú poháňané výkonovými variantmi 1.2 PureTech 68k, 1.2 PureTech 82k alebo 1.2 PureTech 82k S&S (v prípade systému Stop & Start), ktorých emisie CO2 sa pohybujú v rozmedzí 95 až 114 g / km.

/image/09/0/peugeot-3008-2016-154-fr.180862.479090.jpg

PREPLŇOVANÝ MOTOR

Motor je vybavený vysoko výkonným turbodúchadlom (2.400.000 ot / min) novej generácie.

V nízkych otáčkach ponúka najlepší pomer krútiaceho momentu a výkonu. 95% krútiaceho momentu je k dispozícii od 1500 do 3500 ot / min.

Verzia 1.2 PureTech 110k S&S a 130k S&S poháňa modely PEUGEOT 208, 2008, 308, 308 SW, 3008, 5008 a Rifter.