ZOBRAZIŤ OBSAH
PEUGEOT A FRANCÚZSKA KINEMATOGRAFIA: STRATEGICKÉ PARTNERSTVO

PEUGEOT A FRANCÚZSKA KINEMATOGRAFIA:
STRATEGICKÉ PARTNERSTVO
 

V rámci komunikačnej stratégie sa značka s Levom zameriava na podporu umenia spojeného s francúzskymi koreňmi, s tvorivou odvahou ako aj globálnym vplyvom.

Posledné tri roky PEUGEOT podporoval projekty ako VZDELÁVANIE v oblasti ochrany životného prostredia a MOTORSPORT prostredníctvom svojho zapojenia do WEC (Majstrovstvá sveta vo vytrvalostných pretekoch). Značka stavia na svojej francúzskej identite a historických väzbách na kinematografiu a obohacuje svoju stratégiu tým, že sa vydáva na nové vysoko emocionálne územie: FRANCÚZSKE KINO.

V roku 2025 plánuje PEUGEOT realizovať dlhodobé aktivácie vo všetkých svojich komunikačných kanáloch. Tieto iniciatívy budú zahŕňať strategické partnerstvá prostredníctvom umiestňovania svojich modelov, podpory produkčných tímov, originálneho digitálneho obsahu, podpory exkluzívnych podujatí a aktivácií v rámci komerčnej siete. Zvýšená prítomnosť na festivaloch a oslavách zvýši viditeľnosť značky PEUGEOT aj prostredníctvom mediálnych aktivácií a špecializovaných vozových parkov.

 

Podpora začínajúcich francúzskych talentov bude kľúčovým pilierom tohto aktivačného plánu. V súlade so svojou dlhodobou víziou sa PEUGEOT zameriava na podporu novej generácie francúzskych kreatívcov a podporuje perspektívny prístup k kinematografii.

 

Oficiálne partnerstvo s Cesar Ceremony vo februári 2025 bol východiskový bod tohto partnerstva. Tentoraz PEUGEOT využíva prestížny filmový festival v Cannes na formalizáciu svojho zapojenia do francúzskej kinematografie.

 

Počas celého filmového festivalu v Cannes 2025, od 13. mája do 24. mája, je koncept PEUGEOT Inception predstavený na kľúčovom mieste na Croisette: na trávniku hotela Carlton. Návštevníci festivalu majú príležitosť objaviť toto atraktívne filmové koncepčné vozidlo, ktoré je vyjadrením optimistickej vízie PEUGEOT pre udržateľnú mobilitu zajtrajška. Značka bude tiež podporovať kľúčové podujatia pozdĺž Croisette so špecializovaným vozovým parkom vozidiel PEUGEOT E-3008.

 

Filmový festival v Cannes je pre PEUGEOT jedinečnou príležitosťou spojiť sa s významnými osobnosťami francúzskej kinematografie a formalizovať svoj záväzok.

 

"Kino je výkladnou skriňou našej kultúry, odrazom našej spoločnosti a silným prostriedkom emócií. Tým, že sa zosúladíme s týmto svetom, potvrdzujeme našu identitu: francúzsku značku, hrdú na svoje korene, ktorá kladie potešenie, emócie a inovácie do centra svojich rozhodnutí. Teší nás tento nový záväzok podporovať francúzsku kinematografiu." Valérie Candeiller, riaditeľka globálnej komunikácie spoločnosti Peugeot.

 

PEUGEOT naďalej pestuje svoj jedinečný vzťah k veľkému plátnu. V mnohých ikonických filmoch sa objavili vozidlá PEUGEOT, ako napríklad Landaulet Type 184 vo filme Woodyho Allena Polnoc v Paríži, PEUGEOT 406 v ságe Taxi alebo jedinečný PEUGEOT LimoVian, ktorý navrhol Michel Gondry a tím Peugeot Design, v Mood Indigo (The Foam of Days). Medzi ďalšie nezabudnuteľné modely patria PEUGEOT 404 vo farbe Les Tontons Flingueurs a PEUGEOT 403 Cabriolet riadený poručíkom Columbom.